Rampa dokowa

Rampa dokowa
Rampa jest konstrukcją wykonaną ze stali o podwyższonej wytrzymałości S355. Rama nośna wykonana jest z C300, przez co konstrukcja staje się masywna i wytrzymała.
Jako jedyni w Polsce stosujemy powierzchnie jezdną z siatki cięto-ciągnionej 6 mm -> przewaga nad kratą WEMA – mocniejsza, bezproblemowy wjazd w zimę/deszcz, zanieczyszczenia nie osadzają się na powierzchni. Gęsto podpieramy jej konstrukcję, przez co powierzchnia jezdna nie zapada się.

RAMPA DOKOWA

UMOŻLIWIAMY BEZPOŚREDNIE POŁĄCZENIE PLACU ZAŁADUNKOWEGO POMIĘDZY POZIOMEM „0” A POWIERZCHNIĄ MAGAZYNOWĄ WYKORZYSTUJĄC ISTNIEJĄCY DOK ZAŁADUNKOWY.

Dzięki RAMPIE DOKOWEJ wózek widłowy, samochód, „paleciak” lub inny pojazd może swobodnie wjechać po rampie dokowej do środka magazynu. Umożliwia to PŁYNNY PRZEPŁYW TOWARÓW MIEDZY MAGAZYNAMI. Nasz wykwalifikowany zespół służy profesjonalnym doradztwem od etapu planowania, przez aspekty techniczne, montaż aż do końcowej akceptacji. Każda rampa projektowa jest indywidualnie, z uwzględnieniem wysokości podłogi budynki i spadku terenu, dzięki czemu dopasowana jest dokładnie do specyficznych wymagań klienta.

Po co nam rampa dokowa?

  • wjazd do magazynu wózkiem widłowym
  • wjazd do magazynu samochodem dostawczym
  • wjazd do magazynu sprzętem budowlanym

Dla kogo jest rampa dokowa?

  • Rampa dokowa jest dla najemców w centrum logistycznych chcących poszerzyć możliwości składowania i przepływu towaru
  • Deweloperów powierzchni logistycznych chcących oszczędzić koszty budowy wjazdów z poziomu „0” do magazynu, a jednocześnie zapewnić sobie elastyczność i więcej doków dla wykorzystania przez najemcę

Materiały z jakich wykonana jest rampa:

  • Cała konstrukcja z wzmacnianej stali S355
  • Rama nośna z C300
  • Gęste podparcie powierzchni jezdnej z profili
  • Powierzchnia jezdna z siatki cięto-ciagnionej 6 mm
  • Wytrzymała warga kontenerowa
  • Waga konstrukcji ok. 4 ton


Dlaczego GERTON?

  1. Powierzchnia jezda z siatki cięto-ciągnionej 6 mm -> przewaga nad kratą WEMA – mocniejsza, nie zapada się, bezproblemowy wjazd w zimę/deszcz, zanieczyszczenia nie osadzają się na ppowierzchni
  2. Autorski sposób podparcia powierzchni jezdnej
  3. Masywna konstrukcja nośna z C300
  4. Włoska hydraulika
  5. Gwarancja wieloletniego użytkowania bez problemów – najlepsza stopa zwrotu z inwestycji
  6. Najdłuższa żywotność urządzenia na rynku
  7. Produkcja zorientowana na bezpieczeństwo użytkowania
  8. Polska produkcja
  9. Dużo opcji dodatkowych
  10. Bezpłatny serwis w ciągu trwania gwarancji
  11. 5 lat gwarancji na ramę nośną

Odpowiednie do wjazdu

Wózków widłowych
Busów
Samochodów ciężarowych

Podstawowe dane techniczne

* możliwość zwiększenia / zmniejszenia parametrów wg. indywidualnej specyfikacji

Zakres oferty

Przedmiar
transport
Montaż

W swojej ofercie posiadamy dodatkowe opcje

Barierki - bezpieczny ruch pieszego,
Bortnice - dodatkowe zabezpieczenie,
Platforma boczna - dla ruchu pieszych.