Rampa stacjonarna

Rampa stacjonarna
Rampa jest konstrukcją wykonaną ze stali o podwyższonej wytrzymałości S355. Rama nośna wykonana jest z C300, przez co konstrukcja staje się masywna i wytrzymała.
Jako jedyni w Polsce stosujemy powierzchnie jezdną z siatki cięto-ciągnionej 6 mm -> przewaga nad kratą WEMA – mocniejsza, nie zapada się, bezproblemowy wjazd w zimę/deszcz, zanieczyszczenia nie osadzają się na powierzchni. Gęsto podpieramy jej konstrukcję, przez co powierzchnia jezdna nie zapada się.

RAMPA STACJONARNA

RAMPA STACJONARNA SŁUŻY DO PRZEŁADUNKU TOWARÓW Z POZIOMU „0” NA NACZEPY SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH / KONTENERY / WAGONY TOWAROWE ZA POMOCĄ WÓZKA WIDŁOWEGO LUB RĘCZNEGO.

RAMPA STACJONARNA spełnia swoją funkcje w jednym konkretnym miejscu placu załadunkowego. Rozwiązanie to zakończona jest RAMPĄ ELEKTROHYDRAULICZNĄ lub MOSTKIEM SPRĘŻYNOWYM który opuszczany jest ręcznie i służy do niwelowania różnicy pomiędzy rampą, a pojazdem. Nasz wykwalifikowany zespół służy profesjonalnym doradztwem od etapu planowania, przez aspekty techniczne, montaż aż do końcowej akceptacji. Każda rampa stacjonarna projektowa jest indywidualnie, dzięki czemu dopasowana jest dokładnie do specyficznych wymagań klienta.

Po co nam rampa stacjonarna?

  • szybki rozładunek dużego wolumenu samochodów ciężarowych bez posiadania doków magazynowych
  • symulacja doku przeładunkowego z poziomu „0”
  • znaczne ograniczenie kosztów i czasu przeładunku towarów
  • oszczędność kosztów – budowa hali magazynowej na poziomie „0” z rampą stacjonarną

Dla kogo jest rampa stacjonarna?

  • rampa stacjonarna jest dla małych i średnich przedsiębiorstw szukających rozwiązań logistycznych i szybszego przeładunku dużego wolumenu towarów
  • dużych przedsiębiorstw w dodatkowym magazynie by zasymulować dok przeładunkowy

Materiały z jakich wykonana jest rampa:

  • Cała konstrukcja z wzmacnianej stali S355
  • Rama nośna z C300
  • Gęste podparcie powierzchni jezdnej z profili
  • Powierzchnia jezdna z siatki cięto-ciagnionej 6 mm
  • Wytrzymała warga kontenerowa
  • Waga konstrukcji ok. 4 ton


Dlaczego GERTON?

  1. Powierzchnia jezda z siatki cięto-ciągnionej 6 mm -> przewaga nad kratą WEMA – mocniejsza, nie zapada się, bezproblemowy wjazd w zimę/deszcz, zanieczyszczenia nie osadzają się na ppowierzchni
  2. Autorski sposób podparcia powierzchni jezdnej
  3. Masywna konstrukcja nośna z C300
  4. Włoska hydraulika
  5. Gwarancja wieloletniego użytkowania bez problemów – najlepsza stopa zwrotu z inwestycji
  6. Najdłuższa żywotność urządzenia na rynku
  7. Produkcja zorientowana na bezpieczeństwo użytkowania
  8. Polska produkcja
  9. Dużo opcji dodatkowych
  10. Bezpłatny serwis w ciągu trwania gwarancji
  11. 5 lat gwarancji na ramę nośną

Odpowiednie do wjazdu

Wózków widłowych
Busów
Maszyn rolniczych

Podstawowe dane techniczne

* możliwość zwiększenia / zmniejszenia parametrów wg. indywidualnej specyfikacji

W swojej ofercie posiadamy dodatkowe opcje

Barierki - bezpieczny ruch pieszego,
Zadaszenie - ochrona przed warunkami atmosferycznymi,
Bortnice - dodatkowe zabezpieczenie,
Platforma boczna - dla ruchu pieszych.